Miss Juliana Story :)
hmmmm :(
Tuesday 13 March 2012 | 21:15 | 0 comments
Awak , baru seminggu lebih kita tak text awak
saya rindu awak sangat2 wak
awak , saya harap kita get back balik wak
awak , kenapa awak berubah hati dengan saya wak ?
sampai sekarang saya menangis bila teringat dekat awak
awak , awak cakap awak nak kawen dengan saya bila awak dapat kerja  
tapi kita dah break wak :(
saya tak sangka awal sangatt kita break
sampai sekarang saya tak seda saya nie single wak 
awak , dekat sekolah cerita pasal awak
senior and junior saya siap bagi semangat dekat saya
awak , saya nak awak balik!
seminggu saya hidup tanpa awak
hidup saya menderita wak !
awak tak kesian dekat saya ke  ?
kadang2 saya jelous dengan syue and ayien awak
dyeorang bahagia , tapi saya ?
awak , kenapa kita bertahan 2 bulan je wak ?
awak tolong lah percaya dekat saya wak
saya perlu kan awak sangat2 sekarang nie :(
awak tahu sebab kan awak exam saya teruk sangat ?
saya tak bole focus wak :'(

Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket