Miss Juliana Story :)
Puasa (15.12.2011)
Saturday 17 December 2011 | 21:33 | 0 comments
hmm , hari nie aku dah start puase .
aku ingat aku nak puase sampai results aku kelua
sekarang nie pun aku dah rajin solat
aku tak tahu aku buat nie sebab takut results or takut allah
entah lah , due2 aku takut
minggu depan results aku dah kelua
ya allah , ya tuhanku
tolong lahhh . 
aku harap sangat2 aku bole dapat apa yang aku target tue
kalau lah aku dapat ape yang aku target tue
aku akan bernazar
aku tengok aku sorang je yang takut results kelua
aku tengok semua orang chill je
siap cakap PMR je pun 
bagi aku PMR tue penting ! 
haihhh , entah lahh -.-

Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket