Miss Juliana Story :)
PARKSON .
Wednesday 7 December 2011 | 22:54 | 0 comments
Hari nie hari sabtu and aku kene tolong mak aku kat parkson . 
sumpah aku penat . 
pekerja mak aku tak penat tapi anak bos yang penat :P
memang pelik gila . 
yelaa , pekerja mak aku ade yang rajin and pemalas . 
bila ramai orang mule lah tak ade mood . 
sepatut nye bersyukur sebab ramai orang . 
nie tak , malam nie aku lah jadi bos . 
tige-tige kedai aku jage . 
yang laen semua balik . 
pergi kenduri kawen 
aku memang suke kene tinggal dengan sorang je pekera -.-
aku aku lagi rajin dari dyeorang . 
dyeorang talam dua muka , yang sorang tue tak . hihi
ape nak jadi entah lah . 
korang tue dah lah makan percuma je . 
ape lagi ? aku sorang je pekerja kat mak aku . 
aku selalu cerita problem aku kat dye . 
bukan macam lagi satu . 
aku bagi tahu sikit dah mengadu dekat mak aku . 
barua gila . ramai gila tak suka kau tuk pengetahhuan kau . 
kau patah kan rantai aku tak tahu nak cakap sorry ke ape . 
sabar je lahh -.-

Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket