Miss Juliana Story :)
Jualan Gudang .
Wednesday 7 December 2011 | 23:03 | 0 comments
Dekat parkson ade jualan gudang ,
then aku tolong mak aku .
dah seminggu aku tolong dye . 
and now jualan gudang tue dah tak ade . 
aku dah tak bole jumpa AKMAL IZZUDDIN , AYMAN and KAMAL :(
tak dapat aku nak cuci mata . 
dulu aku nak jumpa kamal , 
aku beli 3 kasut dekat dye semate-mate nak jumpe dye . 
yang si aayman tue mak cik aku beli baju lelaki tuk atuk aku .
dye selalu pandang aku . 
and akmal pulak , dye cashier . 
aku selalu bayar kat dye . 
dye pakau jam G-SHOCK warne merah . 
and aku pena pakai jam tue . hihi
lepas nie aku tak dapat nak cuci mate . 
wuaaaaaa :'(
aku tak dapat jumpe korang dah . 
mesti aku rindu korang
sumpah sedih tokk !

Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket