Miss Juliana Story :)
Guys ? (9.12.2011)
Saturday 17 December 2011 | 09:57 | 0 comments
kfine , malam nie aku menangis . 
aku menangis sebab lelaki . 
malam nie dyeorang buat aku terharu . 
aku tak tahu nak pilih mana satu .
due2 baek dengan aku .
aku tak sampai hati nak buat dyeorang sakit hati 
seriusly aku sayang due2
tapi aku tak nak jadi macam kawan-kawan aku sampai ambek due
ya allah , kenape korang macam nie ?
aku tak tahu nak pilih sape
due-2 aku dah lame kenal . 
aku tak tahu nak pilih sape . 
aku mengaku yang aku sayang si "i" lebih tapi aku takut nak tolak sorang lagi tue 
aku takut 
aku tak tahu nak buat ape . 
time aku tak ade orang dulu , 
korang bukan nye nak aku .
korang buat aku pening sekarang . 
yang si k tue tahu pasal i . 
but i ? haihhh . 
malam nie aku menangis macam mati laki
dah lah aku tak bole nak lupe kan si a nie . 
wuaaaaaaaaa! 

Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket