Miss Juliana Story :)
Family ? --'
Saturday 17 December 2011 | 09:33 | 0 comments
Aku nak cerita pasal family aku .
korang tahu tak dyeorang kate aku dah gemuk !
oh shitt !
aku belum gemuk lagi .
takut sangat ade keturunan gemuk -.-
mak aku dah tak bagi makan .
bile makan je dye mara .
ayah aku pulak tiap hari membebel suru diet .
akak aku tak habes2 perli aku .
adik2 aku nie mulut macam puaka .
dyeorang jadi cctv mak aku .
kalau aku makan dye report --'
habes korang nak buat aku mati ke hah ?
hari tue aku diet sampai pucat
tahu nak mara pulak kan ?
family aku menyebab kan aku tension !
aku tak akan gemuk lah
aku tahu batas aku macam mana .
korang buat aku dekat rumah macam penjare tahu tak !
lagi2 akak aku
mulut perghh ! dengki dengan aku . 

Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket