Miss Juliana Story :)
AYMAN ♥
Wednesday 7 December 2011 | 22:42 | 0 comments
Hari nie aku nak cerita pasal kekasih lama aku . 
NOOR AYMAN sedap kan nama tue ? HIHI
Last year , time bulan puase aku tolong mak aku dekat parkson sebulan . 
so sebulan lah aku buka puase dekat sane . 
and that time ade jualan gudang . 
so ramai perkerja parkson *budaksekolah
ade lelaki nie , dye selalu beli nase ayam mak aku . 
dye dengan kawan dye AMIRUL AIZAT . 
sebulan lah aku tengok muka dye . hehe . 
bile dah seminggu dua , dye add aku dekat FB , OMG ! 
sumpa aku terkejut gila . 
dye cari FB aku sampai LEBAM !
HAHAHAH
time tue dye tengah couple dengan fashiha -.- 
terlepas lah aku . HAHAHA
tup tap dyeorang dah break . 
AYMAN SINGLE !
bile dye single dye start IM aku . 
dye mintak number aku . 
dengan bangge aku pegi bagi dekat dye .
dah lame2 text dye mintak couple . eeeeeeeee !
sumpah aku melting . HAHAHA
tapi kan ime tue aku bodo gila . aku tak terima dye . 
sebab aku enat yang fashiha mesti mara aku . 
yelaaa , time tue aku form 2 lagi . 
budak-budak . HAHAHA
dye bagi lagu BEAUTIFUL MONTER dekat aku dulu . 
lepas tue aku betul2 lost contact dengan dye . 
rindu gila kot dengan dye .sampai aku bagi name anak angkat aak aku
AYMAN SHAHRIL <3
AND hari nie sumpah aku melting !
naseb baek aku ikut aunti aku pegi shopping . 
aku terserempak dengan ayman kat dalam tue !
diap dye cakap macam kenal aku semua . 
dye dengan geng dye pandang-pandang aku . 
alahayy , dye asyik pandang aku . 
sumpah kau HANDSOME !
malu gile dengan kau tadi . 
gila rindu dengan dye . HAHAHAH  . 
aku MELTING , MELTING , MELTING , MELTING and MELTING !
terus aku call syaza and syue . 
aku menjerit2 dekat dyeorang . HAHAHA
nie yang nak mengatal lagi dengan dye :P aku tak sabar nak next year . aku nak kerja sane jugak :P HAHAHAHA

Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket