Miss Juliana Story :)
aku ingin kamu , kamu ingin dia (14.12.2011)
Saturday 17 December 2011 | 21:22 | 0 comments
Akupun tahu diri engkau mencintainya
Namun mengapa hati enggan melupakanmu
Aku tak bisa lari dari kenyataan ini

Meski aku miliki
Cinta ku tetap kamu
Aku ingin lari, aku ingin pergi
Namun hati ini tak bisa pungkiri
Aku ingin kamu, kamu ingin dia
Cinta ku kandas tiada berbalas
Pedih hatiku
Cinta padamu
Tanpa kau tahu
Meski aku miliki
Cinta ku tetap kamu
Pedih hatiku
Cinta padamu
Tanpa kau tahu

korang tengok lyric dekat atas tue 
so hari nie aku nakcerita pasal "i" nie .
hari tue aku kelua dengan dia
aku kelua dengan dye pun tak di rancang
and dengan bodo nya aku nie bole in love balik dekat dye
grrr
bile besok nye aku dengar cite dye dah break dengan gf dye
that time aku happy gila
tapi aku happy kejap je --'
dye bagi tahu aku yang dye sayang awek dye sume
aku pun tak tahu kenapa aku sakit hati gila dekat dye
mungkin jelous kot .
entah lah , bile besok nye
dye macam nak tak nak text aku
kfine , aku engat dye busy or what
bila malam tue kawan dye titebe text aku bagai
kawan dye cakap yang dye still lagi dengan awek dye
aku tersentap gila and terkejut
aku kene game lagi sekali ?
aku menangis sampai mate aku sembab
sebab kan dye . shit man !
aku hanta text kat dye yang aku dah tahu semua nya
and dye bole reply "yup , i dah tak single lagi "
kau tahu aku rase nak mati ?
hati aku sakit gilaaa
aku tak tahu nak buat macam mane lagi
aku hope kau happy dengan awek kau :')


*lagu nie khas untuk kau ! :)


Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket