Miss Juliana Story :)
The way That ILOVEYOU
Sunday 20 November 2011 | 06:34 | 0 comments
ya allah , kenape dengan aku nie ? jue dye laki orang jue . seda siket yang kau tak layak dapat dye . kau dengan dye hanya tinggal SEJARAH je . tulah kau jue , dulu dye sayang kau tapi kau buat tak tahu . sekarang padan muke kau . kau sendiri yang merana . dulu kau player sebab tue sampai sekarang asyik kene game . HMMM , aku sayang kau doe . aku nak kau balik . aku nak kasih sayang kau kat aku balik . sumpah doe aku aku rindu kau bile kau contact aku . aku terharu bile kau cakap kau sayang aku :'( sumpah aku menangis . aku menangis sebab kau still sayang aku . kau tahu tak aku tak tahu nak cakap ape lagi bile kau cakap macam tue . aku hope sangat kau bukan nak game kan aku lagi . Ya allah , aku tak nak jadi perampas . tapi... aku sayang kau doe . AKUSAYANGKAU ! 

Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket