Miss Juliana Story :)
Sentap .
Thursday 24 November 2011 | 09:19 | 0 comments
K FINE !
aku nak sentap dengan semua orang !
korang macam tak hargai aku .
lepasnie tengok lah ,
aku tak akan on semua bende .
biar korang tahu ape yang aku rase .
aku TAK AKAN contact korang sampai aku rase aku patut contact .
SERIUS , korang buat aku macam sampah . 
korang ingat aku nie tak ade perasaan ke ?
aku dah lame sabar dengan koran .
aku selalu mengalah .
tapi ape aku dapat ? 
NOTHING .
haihh . heartless gile kot . 
korang cakap korang sayang aku .
tai act korang sayang orang laen . 
korang buat aku nie macam spare part je -.-
mampus korang lahayy --'


Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket