Miss Juliana Story :)
PERGIMAMPUSSAMEKAU !
Friday 11 November 2011 | 15:56 | 0 comments
kalau dah sial tue memang sial !
meh sini aku cerite pasal budak nie .
aku kenal dye awal bulan 3
dye yang add2 aku dekat fb
then bile aku aprrove budak nie
dye busy nak usha2 aku
di sebab kan dye aku tak jadi player
di sebab kan dye aku jadi setia
di sebab kan dye aku berubah
tapi dye tinggal kab aku macam nie . 
3 hari turut2 aku menangis sebab kan dye 
SIAL TAK SIAL ?
then aku tahu dye ade gf baru 
gf dye sound aku bagai
naseb baek aku nie tak mara kat kau sebab aku still sayang kau
then kite jadi "KAWAN" sampai lah aku couple dengan kawan kau
kau tolong aku bile aku gaduh dengan kawan kau
sampai lah aku break dengan kawan kau kite still baek lagi
tah kenape dengan kau hari nie ?
kenape dengan 11/11/11 ? 
kenape kau titbe block aku ?
aku ade kacau kau ?
aku ade buat kau sakit hati ke ?
kau tahu tak aku skait hati bile kau block aku
aku malas lah nak mencarut2 dekat kau
kau sendiri yg cari pasal ngn aku
so lepas nie jangan harap aku nak kawan macam kau
semalam aku lepak dengan junior aku
dye "EX SEKOLAH KAU"
dye cerite semua pasal kau
aku tak pecaye doe kau buat macam nie kat aku
eh sial lah aku terkene !






Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket