Miss Juliana Story :)
I MISS YOU ♥
Wednesday, 16 November 2011 | 19:52 | 0 comments
Aku dah baek dengan Q   hehe . sehari tak tegur rindu gila kott . macam dah setahun tak tegur . kan aku dah cakap . aku tak bole merajuk dengan dye lame2 . kang aku rindu setengah maty :P aku merajuk dengan dye sentap plus touching dengan dye . hary tue dye bole maen komen dengan budak yang dye cakap dekat aku yang dye tak sayang . kalau aku maen komen bole pulak dye touching . AND2 hari nie dye pabggil aku adik ! melting lahayy <3hari nie aku engat nak date dengan dye , tapi aku tak nampak 1 hari kat sekolah . mase balik je aku jumpe . tue pun kejap je -.- HAHAHAH .

Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket