Miss Juliana Story :)
Capital Q ♥
Friday 11 November 2011 | 16:13 | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM :)
meh sini aku cerite pasala capital Q nie . aku minat dye since form 2 . time tue aku still dengan kodok aku . so aku tak bole lah nak mengatal . tengok lah hasil aku tak mengatal . aku bertahan dengan kodok aku setahun lebih . kfine . tutup cerite pasal ex kodok aku . kang Q mara :P tapi dye pun ade kodok dulu . kodok dye form 5 . tapi sekarang dah tak ade . that why aku bole usha dye sampai LEBAM :) *joke . HAHAHAHAHA . this year lah aku rapat ngn dye . Happening doe aku bile dengan dye . dye first senior aku paggil kau aku . tapi dye banyak admired doe -.- terlampau ramaiii  -.- tue yang aku tak suke . semalam , aku tak nak datang sekolah sebab aku demam . tapi dye pujuk aku suru datang . dye suru aku tengok dye maen bola tampar . then ttbe name aku pun ade dekat bola tampaa . eh sial lah ! AHAHAHA . and you known whatt dye tak layan aku langsung . sebelum rehat dye dating dengan budak form 2 . lepas rehat dengan kawan aku . kawan2 aku semua taye aku gaduh ngn dye ke ? pundeks ! dah tahu aku nie kuat jelous lagi . nak tunjuk dekat aku . memang free kene FUCKER lah ngn aku . tapi aku sentap ngn kau sekejap je . so kau watlek je eh ? HAHAHAH . sebab aku sayang kau lah aku sentap sekejap je :P aku tak tahu kenape aku suke tocink ngn kau . padahal kau nie tak pandai pujuk . HAHAHAH . aku pena bagi lagu I LOVE YOU LIKE A LOVE SONG kan ? hihi  . 
I LOVE YOU CAPITAL Q



Older Post | Newer Post
Click Here



DiaryMeFriends

Blog Owner



Dashboard | Follow

Assalamualaikum . Hey there . I am Juliana . Currently 16 . Convent Seremban . Single :)


Credits

Design by : Fiezalena
Basecodes : Jaja
Background&Header : Photobucket